İPTAL VE İADE KOŞULLARI
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Siparişinizdeki ürün Tedarik sürecinde ibaresi varsa iptal edebilirsiniz. Hazırlanıyor ve gönderildi ibaresi varsa iptal edemezsiniz, siparişinizdeki ürünler kargoya teslim edilmiştir. Kargo geldiğinde kabul etmeyebilirsiniz.
Ürün iade edilirken kargoyu kim ödüyor?
İade etmek istediğiniz ürünü Bağlı bulunduğunuz Sürat Kargo’yu veya genel merkezi Arayıp 1290671610 anlaşma koduyla karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.
Anlaşma dışı gönderilen kargolar kabul edilmeyecektir. Sipariş tarihinden 14 gün içinde bildirilmeyip iade kabul edilen iadeler de kargo ücreti müşteriye aittir.
Ayıplı çıkan ve/veya arızalı çıkan ürünlerde kargo ücreti tarafımızdan karşılanacaktır (ayıplı ve/veya arızalı olduğuna dair yetkili servis raporu gerekir.)
Keyfi iadelerde kargo ücreti sipariş tutarından düşülüp iadesi yapılacaktır.
İade işlemini nasıl yapacağım?
Ürünler adresinize ulaştıktan itibaren 14 gün içinde iade yapabilirsiniz.
Satın alınan ürünü iade etme süresi nedir?
Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz, yeniden satılabilirlik özelliği taşıyan ürünün iade süresi 14 iş günüdür.
Ürünün kusurlu olmasından dolayı iade etmek istediğinizde ise bu süre 30 gündür. (servis raporu gerekmektedir)
İade edilemeyen ürünler var mı?
Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz, yeniden satılabilirlik özelliği taşıyan ürünün iade süresi 15 iş günüdür. Ürünün kusurlu olmasından dolayı iade etmek istediğinizde ise bu süre 30 günü kapsar. Bu sürelerin aşılması durumunda iade işlemi gerçekleşemeyecektir.
Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dökümanları ve tüm aksesuarları ile göndermeniz gerekmektedir. Kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünlerin iadesi kabul edilmektedir.
İade ürün bedeli kredi kartıma ne zaman yansır?
İade ettiğiniz ürünler KahveBox deposuna ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunlukları kontrol edilir.
Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra yeniden satılabilirlik özelliğini yitirmemiş, kullanılmamış ürünlerin bedeli kredi kartınıza ortalama 5-7 iş günü içerisinde aktarılır. Ücret iade işleminin süresi bankalara göre değişkenlik gösterir.
İadelerle ilgili her türlü sorunuz için ” Destek Talepleri ” den ulaşabilirsiniz.
Tarafıma ulaşan ürün kusurlu, ne yapmam gerekiyor ?
Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma v.b. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz.
Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.
Ödemiş olduğum tutar neden taksit taksit geri iade ediliyor ?
Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı bankanıza bağlı olarak kredi kartınıza iade edilmektedir. Ancak bankanız tarafından iade tutarınız kredi kartınıza taksitli olarak yansıtılmaktadır. (sorun bankanızla ilgili)